Portfolio

torsdag, november 04, 2010

Kusiner

Jag har haft en trevlig dag med Minna och Hanna. På dagen for jag och Minna till THE MALL (igen) och jag köpte två tröjor och en mössa. På kvällen kom Hannas man Jeff och hämtade upp mig och vi for till deras där vi åt god mat (jag hjälpte till med potatisen) och tittade Two and a half men.
Jeff och hundarna Carlie & Ellie. 
Sen ville Hanna fara till TJMAXX så då for vi. Vi tittade på skor och väskor och skrattade lite. Sen förde hon mig hit till mosters. Minna sitter här vid sin dator och jag bloggar.
Just nu är Jasper här....ni vet hunden som hoppar i sängen. Men eftersom det tog så länge för bilden att ladda upp har han bytt ställe. Är nu här i sängen med mig! Fattar du inte att jag är rädd för sig Jasper, haha. Ska kolla film, läsa Harry Potter och sen sova.Godnatt alla små varelser där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar