Portfolio

tisdag, november 09, 2010

Skriver

Besökte Starbucks med Elina och Adan igår. 
Jag hatade mitt hår och därav min "frisyr".
Starbucks.
Har idag reserverat hotell för New York nästa vecka. Blir en svit på manhattan för hela feta familjen.
Blir här tills imorgon. Min värdfamilj ville stanna en dag längre i Virginia. Ok för mig. Måste antagligen jobba söndag då istället men det gör inte så mycket. Min fina familj kommer ju på söndag till Woodstock.
Åh, längta, längta.
Har idag suttit och skrivit på uppsatsen som ska vara klar inom några veckor. Ni vet, för den där au pair kursen jag var på i  silver bay. Jag måste skriva två uppsatser. En om mig själv (5sidor) och en om något amerikanskt (också 5 sidor). Tror jag ska ta och skriva om något rockband.  Det kan ju inte vara så himla svårt.
Ja, hoppas ni har det bra. Det har jag i alla fall. Godnatt på er där uppe i norden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar