Portfolio

tisdag, november 30, 2010

Tisdagstrött

Hej ni.
Jag är rätt så trött idag. Sov inte tillräckligt länge i natt för jag satt uppe och skrev på min Mötley Crüe uppsats (för mina 3 credits på Silver Bay). Var tvungen att ta barnen till skolan -> väckning 0600. Sen när jag fick den färdigt och skulle mejla den åt dem var det något fel på mitt mejlkonto så då fick jag sitta och krångla med det en stund. Men jag fick det skickat och idag hade jag fått ett mejl från Silver Bay. Inom 10 arbetsdagar får jag mitt "bevis" eller vad det ska kallas. Undrar om de ens läser igenom uppsatserna....min var ganska skit. Hälften var ungefär bilder...haha. Viktigaste är ju att jag får credits:en.
Men det är skönt att ha det undan. Nu kan jag börja göra julkort och slappa på kvällarna istället för att stressa över den där *#¤%¤¤"# uppsatsen. Kändes ju som att jag var tillbaka i skolan igen. Allt i sista minuten...
Nä, nu är jag HUNGRIG! New York på fredag med flickorna....blir jäkligt kul! Fick också ledigt fredag kväll så jag kan ta bussen ner med de andra. Skoj!
Just det, maaaaaat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar