Portfolio

onsdag, november 10, 2010

Work

Hej alla!
Igår kom jag tillbaka till Woodstock, 11 på kvällen. Fick barnen i säng och stupade själv i sängen så fort jag bara kunde....för jag skulle ta barnen till skolan nästa morgon. Pigg och kry (not) vaknade jag kl 6 och sen dess har det varit mycket att göra. Men det känns bara bra, jag vet i alla fall vad jag ska göra.
Det är konstigt, det känns som att jag har varit borta från vardagsrutinen jätte länge, jag var tvungen att titta vilken tid barnen har simning på onsdagar.
Idag skypade jag med fammo & faffa första gången! Det var riktigt kul, de var hemma hos min familj och de såg likadana ut som för 5 månader sen. Fammo lovade också att hon skulle hålla sig i liv tills jag kommer hem...haha. Hon är rolig.
Utöver det så har alla löven fallit ner nu här i Woodstock och det är grått....men solen skiner som bäst!
Massor ska göras den här veckan känns det som men det är bara bra. Så går dagarna fort och jag får träffa min familj.
Tvillingarna fyller 7år på fredag! Presenterna är inhandlade men korten ska ännu göras...
Nu ska ja packa mellanmål och sånt.
Puss hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar