Portfolio

fredag, december 31, 2010

Året var 2010

Nu är det den 31december och sista dagen på detta år. Vad allt har hänt sedan 1 januari 2010? Se själv....
I januari höll jag på med mitt möblemang i skolan.
Jag provade att gjuta smycken i tenn, vilket fungerade bra så jag bestämde mig för använda denna teknik i min smyckeskollektion.
I februari for vi till Köyst en fin vinter dag med Anna och Ronnie. Det hände också en liten olycka i Nabba-backen. Ingen skadades som tur var.
I mars for vi på klassresa till Riga.
Jag var på Tokio Hotel konsert i Helsingfors. A DREAM COME TRUE.
På vägen hem från Annas en april morgon lånar jag Ronnies duk.
Vi åker på revyresa till Stockholm.
Jag får färdigt mina armband, en del av mitt slutarbete i skolan.
Mitt möblemang och soffbord på utställningen i maj.
Ett av mina kors i valnöt från min smyckeskollektion "Svart och Vitt"
I maj blev jag utexaminerad som Artesan!
I juni blev mina fina pojkvän student!
7 juni 2010 såg jag Finland för sista gången och flög till USA.
New York såg jag under min 4 dag i USA.
I juli simmade vi mycket med värdbarnen. Zach, Brighton & Jackson.
I juli träffade jag lite folk som snart blev mina vänner.
I juli for jag till CT för att hälsa på moster och mina 6 kusiner.
I augusti for jag och mina nyfunna tyska vänner till Boston för ett veckoslut.
Med värdfamiljen for vi till Storyland i NH.
I september fyllde jag 20!
Cinthia, jag, Laura och Alicia sov över hos Jennys och for följande dag på Outlet shopping!
I oktober på vårt au pair möte for vi och rida!
I oktober for jag på au pair weekend till Silver Bay. Där fick jag mina 3 credits.
Halloween var också i oktober och vi hade det kul!
I november kom min fina familj hit!
Vi for till New York och Daniela träffade sin bästis Spongebob!
I december for vi med "gänget" till NYC för ett veckoslut.
Vi fick massor med snö...
Och jag fick fira en amerikansk jul!
Det var mitt år :))
Hoppas ni följer med mig nästa år med!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar