Portfolio

torsdag, december 30, 2010

Första dagen i backen

Hej på er. Jag har inga bilder från dagen men jag har text! Idag var jag och åka lite slalom i Suicide Sixx här i Woodstock med twinsen och Amy. Tydligen är jag lite bättre än vad jag minns. Det gick ju helt bra!
Vi åkte 4 timmar och på söndag är det dags igen, fast då med vännerna och då ska jag pröva snowboard. Får nu se hur det går, om jag inte orkar hela dagen byter jag kanske till skidor....om man får göra det utan att betala extra!? Var ju tvungen att fylla i en hel blankett före man skulle hyra skidor......jag kan alltså inte stämma dem om jag dör. Haha. Men bra service var det, jag fick bara sitta på en bänk och dom satte hjälmen på, skorna på åt mig, ingenting behövde jag göra förutom prata och le. Rätt så skönt! Hahaha...behändigt med en bra backe 10min från huset! Det ska vi utnyttja!
Här kommer några bilder från igår här ute på gården.
Den här bilden tycker jag om! Jackson och Brighton.

Brighton i den djupa snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar