Portfolio

lördag, december 18, 2010

Lördag

Hej alla!
Idag är det lördag som ni alla vet och jag har haft sovmorgon, väldigt skönt. Igårkväll var jag, Alicia och Laura på väg till bion för att se "The Tourist" men sen hade A tittat på fel dag eller något, för de visade inte den på hela kvällen. Så vi for till Alicias för att kolla en film, Alien som faktiskt var helt okej. Tyvärr var jag hemma ganska sent....varför ska alla bo i Norwich eller Hanover som är ¤#¤% 40 min härifrån!? Nu verkar inte en resa till Kokkola långt alls, måste ju köra en halvtimme för att komma till närmsta McDonald´s här......kommer säkert att köra längre sträckor oftare när jag kommer hem i juni haha...
Kolla vad jag köpte igår...hittade Home Alone-filmerna i EN förpackning! Wohoo, julen är räddad! Måste tvinga barnen att kolla en med mig redan idag! Haha. Nu- MAAAT! Och sen jobb i 9 timmar. Underbart. ^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar