Portfolio

måndag, december 06, 2010

NYC saturday

Lördag morgon steg vi upp tidigt och vandrade iväg genom Central Park.
Jag och Laura i bakgrunden.
Cinthia, Jenny och jag i Central Park. Vi hittade ett frukost ställe som vi åt på och sen hittade vi Urban Outfitters i  nästa hörn så dit for vi då.
Lördags "outfit".
Efter lite shopping tog vi subwayn till Brooklyn Bridge.
Ja, det var lite svårt att veta var man skulle hoppa av och byta...
Jag, Jenny, Cinthia och Laura på Brooklyn Bridge!
YEY!
Eftermiddagen for vi till det proppfyllda Rockefeller center för att se på den omtalade julgranen. Jag tyckte den var rätt så ful, haha. De förstör ju allt med alla olika färger, håll er till EN färg...
Hard Rock Cafe blev det senare om kvällen. 
Birta och jag.
Jag och Laura.
Laura, Alicia, Cinthia, Steffi, Lena (ny au pair), Jenny och Birta.
8$ betalade jag för den här drickan, och jag fick behålla glaset! Eller, inte just det här glaset, jag fick ett rent glas som var exakt likadant ;) Diggade Hard Rock Cafe, vet nog några andra som skulle trivas bra där! Synd bara att jag är underårig!!

1 kommentar:

  1. ihania kuvia!! kiva et teil oli hauskaa!! :)
    nahaan ens perjantaina! :D

    SvaraRadera