Portfolio

fredag, december 17, 2010

TJ MAXX

TJ MAXX är en super bra affär som du inte får missa om du någon gång kommer till USA. De säljer märkeskläder, skor, kosmetika, leksaker m.m mycket billigare och idag var jag där och handlade.
Jag har inte haft ett enda par ytterbyxor med mig hit så det var dags att köpa sig ett par. Jag köpte ett par svarta som kostade 50$ ( normalpris 160$!!) så nu behöver jag inte frysa.
Imorgon, på lördag ska jag och mina vänner ha en julfest. Vi ska alla köpa varsin present som är mellan 10-15$ och sen ska vi typ dela ut dom eller något, vet inte riktigt hur det funkar. Så i TJ MAXX hittade jag högtalare till iPOD billigt! Så det köpte jag som present och köpte ett par till mig själv med, har ju ingen stereo i mitt rum och för att min dator är så LITEN har den ingen dvd-spelare och högtalarna på datorn är inte de bästa. De är röda, jättegulliga!
Ha en fortsatt bra fredag! Här lyser solen på den vita marken, tjoho tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar