Portfolio

torsdag, december 09, 2010

Torsdagsbarn

Hej alla vänner och fiender! Idag är det torsdag och det betyder karate bält-test för både Zach och Jackson, håller tummarna att de båda får nästa bälte! Ska bli kul att se, det är i eftermiddag. Efter det ska vi äta TACOS. Jag älskar tacos, tortillas, burritos, wraps, you name it. Förresten, min värdmamma Amy sa idag att på söndag ska vi till skogen och hugga ner våran egna julgran! Jag blev helt förvånad, trodde stenhårt att de skulle köpa sin gran. Men nä, vilken rolig överraskning! Självklart åker jag med och hugger ner en julgran, fast det är min lediga dag. Det börjar så småningom kännas som jul....men var fasiken är snön!?
Jag för 2 minuter sedan. Jag ser mig själv som en väldigt mogen, hipp person. *tystnad*
Ser ni min silvriga julgran? När mitt rum är städat och klart ska jag ta bilder och lägga upp! Det är så mysigt här nu. Tillbaka till verkligheten, ska fortsätta med mina julkort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar