Portfolio

måndag, januari 03, 2011

1st time on snowboard

Herregud vilken dag. Vaknade hos Alicias halv 9 och en timme senare var vi på väg till backen. Alla tjejer, förutom Birta som är hemma på Island över "the holidays" sov hos A. Hyrde min snowboard och upp i backen! Jamenherregud vad svårt det är. Jag var 5 timmar i backen och kämpade på. Lena var väldigt snäll och hjälpte mig, försökte lära mig men det är SKITSVÅRT. Fick ändå åka ner några gånger utan att falla och då var det riktigt kul. Överlag lärde jag mig mycket idag och jag är stolt över mig själv!
Alicia och Jenny penny.
Jag, Jenny, Alicia och Steffi. Sandra var kamerakvinnan och Laura och Lena var någon annanstans. 
What next?
Hyra snowboard för hela säsongen.....är jag dum eller...är det bara den urfinska sisun i mig som inte vill ge upp? Haha, den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar