Portfolio

lördag, januari 15, 2011

Chill kväll

Hej!
Första gången på länge sedan jag sitter hemma en fredag. Första gången för i år tror jag. Är så trött på att sitta i bilen hela tiden och idag vill jag bara ta det lugnt. Ska titta några FRIENDS avsnitt och sen sova.
Imorse var jag så otroligt trött. Minns inte senast när jag var så trött..jag tog barnen till skolan och när jag kom hem sov jag i två timmar. (!) Jag är känd för att jag inte kan sova under dagen (för att det är ljust). Men jag har nog blivit rätt så van med ljuset också, när man inte har någon rullgardin i fönstret i 7 månader är man väl tvungen att sova fastän det är ljust ute.
Sen blev det snowboarding i någon timme men det gick inte lika bra som igår. Landade rätt hårt på rumpan....aouch! Dessutom underlättar det inte med 350 barn i hela j*a backen som har skidlektioner. De ränner hit och dit och jag är ju livrädd att jag ska åka in i någon.
Det är mycket lugnare mitt i veckan. Åh, vill inte ens tänka på hur mycket folk det kommer att vara där imorgon.....nåja. Kan alltid fota lite! Har ju inga bilder därifrån än....
Nu ska jag sluta babbla och byta om till skönare kläder. Chillllllllkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar