Portfolio

måndag, januari 17, 2011

I´ll never forget all that crazy dancing...

Hallå mina läsare. Har varit hemma i några timmar nu och chillat framför datorn. Mera om det senare, ska visa bilderna från festen igår hos Ian´s. Temat var 50´s Classic Rock men ingen hade klätt ut sig utom jag haha, så jag bytte om. I varje fall var det en kväll som jag kommer att minnas lääääänge!
Laura och Alicia.
Jag och Laura.
Alltså jag kan inte förklara hur roligt vi hade när vi dansade igår....vi hade för omväxlings skull besök från Boston av en stor grupp andra au pairer så det var ganska mycket folk. Jag vet inte när jag senast har dansat så galna, konstiga, roliga danser eller sjungit så högt som igår. Det var en awesome kväll! Haha, får aldrig glömma då jag, Laura, Gorilla och Richard dansade i en ring och gjorde de konstigaste moovsen....
Ian, the host var på partyhumör....as always.
Mot slutet tog jag fram solglasögonen och jag och Jenny blev rockstjärnor. Jag och Laura rockade till Rammstein och jag hoppade upp och ner med Alicia till Paramore. 
Jag är verkligen lyckligt lottad med så fina vänner jag har fått här. 
Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar