Portfolio

torsdag, januari 13, 2011

Paikasta toiseen

Hej hörni. Kom nyss tillbaka från Suicide Six, var där och snowboarda med Steffi, min au pair kompis. Hennes värdfamilj är bortresta så hon är ledig nu och hon var uttråkad....
Jag är riktigt nöjd nu för jag lärde mig ganska mycket nytt idag, bara för att jag var MODIG. Hehe. Och Steffi förstås, hon är en riktigt bra lärare! Idag lärde jag mig, eller håller på att lära mig att svänga ordentligt. Så det är något att jobba på. Så for vi också på en annan backe där det var brantare så det var lättare att lära sig svänga....eller men är liksom tvungen för annars går det dåligt. Thumbs up för det! Nu ska jag vräka i mig mat och sen börjar jag jobba!
Ha en UNDERBAR dag så hörs vi senare!
Jag för 20min sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar