Portfolio

måndag, mars 14, 2011

Back to reality

Hej. Jag skulle blogga igår men det blev liksom inte av. Jag hade en rolig helg! På fredag kväll klädde jag ut mig till Günther och for till Ian´s Karneval party.
Gúnther är ganska snygg tycker jag!
Russel Brand & Katy Perry var också där!
och....öh....Travis, Jenny och Matt var där!
Goth-Laura, Günther och Fén Hannah (som är på besök). 
Plus många fler...
På lördag hängde vi hos Ian´s, kollade film och åt chinese food. 
På kvällen åkte jag, Jenny och Laura till Matt´s, vi hade filmkväll där. Travis kom också dit men jag tror inte att någon av oss såg hela filmen, vi somnade, vaknade upp, somnade, vaknade upp.....så höll det på genom hela filmen haha. Vi var trötta efter fredagens fest. Sen åkte vi flickor till Lauras och sov där.
Sen blev det söndag och jag och Jenny vaknade upp klockan 2 på eftermiddagen.....hm. Vi flyttade klockorna framåt en timme på söndag så vi skyller på det. Så nu är det bara 6 timmars tidskillnad till er i Finland! Vi gjorde absolut ingenting hos Lauras igår. Tog en promenad, var på nätet, pratade och bara hängde. Kom hem sjutiden och letade efter flyg och hotell till Florida. Hoppas verkligen min kusin kan komma med mig. Tänkte fara på länk idag, det är bara 1 minusgrader. 

By the way, min värdfamilj har hittat nästa au pair! Hon är från Frankrike! 
Nu skulle det vara bra att komma ihåg franskan.....som jag totalt glömt bort. 
Såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar