Portfolio

tisdag, mars 22, 2011

Då var det gjort!

Ansökte nyss mina flygdatum hem. Jag kunde önska 3 olika datum och mitt första är 13juni, de andra två är 14 och 15 juni. Cultural Care tar hand om flygen för mig, nu är det bara att hoppas på att det finns ett flyg för mig den 13 juni! Jag ringde min moster ikväll för att fråga om de skulle kunna skjutsa mig till flygplatsen i New York. Det ska vi väl fixa på något sätt sa hon.....irriterande bara då man måste flyga mån-torsdag. Om man vill flyga under en helg måste man betala 25$ extra. 13 juni är en måndag. Jaaa men då var det gjort, äntligen.
Så 6 juni är min sista arbetsdag och den 7 juni tar jag bussen till min moster i CT och är där till nästa måndag, då jag vill flyga hem. Så det får bli min lilla resa före jag återvänder hem. Resan till Florida flyttas framåt, in i framtiden. En dag ska jag dit i alla fall!
Idag började jobba på min andra uppsats, jag tänker skriva om en låtsasresa till Frankrike eftersom jag gärna skulle åka dit en dag. Ska chilla lite nu före det blir läggdags.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Added to the "to do" list

    fara ti Frankrike
    fara ti Florida

    :) love you Rainey <3

    //Ronnie

    SvaraRadera