Portfolio

måndag, mars 21, 2011

Loon Mountain & 12C

Hej! Det är ännu en halvtimme kvar av söndagen och jag är trött, så trött. Jag har varit hela dagen i backen med mina kompisar och vi hade jättekul. Blev tyvärr några fall och min bakdel VÄRKER. Mitt huvud känns inte sådär super heller fast jag hade hjälmen på. Behöver sömn. I alla fall, jag, Jenny, Laura och Lena åkte i morse efter frukost hos Jennys till Loon Mountain i New Hampshire. Jag kan aldrig få nog av att titta på bergen....jag skulle kunna sitta i timmar och bara titta på bergen, det är så otroligt vackert.
På vägen dit, 12C i solen!
Vi var på G!
Men TITTA på det här!
Det var inte direkt billigt..
Lena, jag och Jen.
I liften och uppåt!
Laura och Jenny!
Vackert, vackert!
Det är bra!
Det första jag gör när Jenny faller är att ta fram kameran....haha. Vi är så snälla mot varann!
Laura!
Finlands flagga fanns till och med där! 
Underbar dag som avslutades med kaka och film hos Jennys före den långa vägen hem. 
Jag tror det var sista gången jag snowboardade för säsongen, Suicide Six stängde nämligen idag. 
Men roligt har jag haft och mycket har jag lärt mig!
så en liten video som avslutning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar