Portfolio

lördag, mars 19, 2011

Lördag

Godmorgon! Är på bra humör idag för nu har äntligen skid-lektionerna på lördagsmorgnarna slutat så jag kan sova istället! Det är nice. Vet ni hur varmt vi hade i ett skede i torsdags? 15C plusgrader!!! Jag hoppas värmen håller i sig så allt smältar bort fort. Skönt är det i alla fall, med våren. Hur långt är våren kommen i Finland?

Idag blir det en riktig trevlig dag. Zach har ett födelsedagskalas vid simhallen så jag ska dit med honom. Bara ett barn för flera timmar, jess. Haha, det är sällan det händer. Sen ikväll (eller eftermiddag) har tvillingarna någon slags avslutningsfest vid Suicide Six. Det pågår allt till sju....
Ikväll när alla är trötta och nöjda och sover så sticker jag till Jennys. Åh, ser inte fram emot den 1h och 15min långa bilfärden. Men allt för att få snowboarda en sista gång...vi ska nämligen till en stor backe på söndag och det ska bli så kul! Nu är jag hungrig, ska fara downstairs. Ha en underbar lördag hörni!

1 kommentar:

  1. ja e no liiti avundsjuk ännu på ärt vädri :) mest plusgrader va ja ha sijt ov ha viri +5... men tå ha i blåst å slaska såklart :D ja tror no tu har somarn fyri vi har ;)<3

    //Ronnie

    SvaraRadera