Portfolio

torsdag, mars 31, 2011

Onsdag

Hejsan.
Det är kväll här nu och jag ska snart gå till sömns. Idag har jag (förutom jobbat) skrivit på min andra uppsats...bestämde mig för att ha klart den imorgon. Jag skriver en uppsats om Paris. Solen har lyst över oss och det har varit 5 plusgrader. Jag och barnen gick ner till ån för att slänga i några stenar. Men de har lovat en snöstorm på fredag.....varför, varför och suck, varför? Snön har smält så bra här så det har känts som att våren äntligen är här! Men man kan väl inte få allt på en gång.
Såhär såg det ut idag här på gården...
SMÄLT SNÖHOPA NU!
Hur kan det vara så otroligt mycket trafik på en så liten väg? I don´t get it. Kan inte vänta tills att få bo på Nabba igen, haha. 
Dagen blir lite roligare då man har nya brills. Tycker dessutom också att ha musik på högt i vbilen och sjunga med jätteöverdrivet och skaka på huvudet så alla som kommer emot kollar konstigt på en. Kanske jag piggar upp någons dag? Hehe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar