Portfolio

fredag, april 08, 2011

10 månader!

10 månader i Usa.

Var Günther på karneval fest
Skrivit uppsatser
Firade INTE ST. Patrick´s day
Såg en bunt 7åringar vandra på månen
Snowboard-dag vid Loon Mountain med de bästa
Ansökte mina flygdatum hem (13,14,15 juni)
Pysslade på med nitar och jeans
Diggat till urbra musik
Shopping-dag med kompisarna på Manchester Mall
Gjort smycken
Varit på planeterium
Hade en underbar dag i Hanover med mina fina vänner
Gjorde ett armband åt Jenny
Misslyckats med att baka bullar, de åkte i roskis

Så imorgon tar vi nya tag och drar iväg till Silver Bay som ligger utanför Albany, New York. Ska fota, fota fota. Kan passa på att länka lite åt alla Twilight fans därute....vet inte hur länge detta har varit uppe på Stephenie Meyers hemsida men jag fick nyss veta om det. Du kan läsa 264 sidor om Edward´s point of view, den första boken. Materialet blev ju stulet så hon publicerade det efteråt. Jag tycker det är läsvärt! Funderar om jag måste läsa böckerna på nytt....igen.

Länken: Midnight Sun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar