Portfolio

onsdag, april 20, 2011

rain

Hej på er.
Det regnar. Men inte mig emot, regnet har en lugnande verkan, haha. Imorgon åker värdfamiljen bort för några dagar så jag stannar kvar med hunden. Var tvungen att fundera vad i all sin dar jag ska göra med mina dagar, men jag fick nog ihop en hel del som jag ska få gjort. Äntligen få klart familjens fotobok från resan här (jag har faktiskt börjat mamma!) ...så kan man ju kolla alla filmer som man har tänkt titta i månader...scrapbooka, fota, läsa, promenera, cykla, lyssna på musik, städa mitt rum....etc etc. Tillbringa tid med mina fina vänner här! Nog ska jag väl hitta på något. Imorgon skulle det regna så jag får cykla in till Woodstock en annan dag. Läste ut twilight så jag måste åka dit och låna nästa bok. Här sitter jag och hostar, ska koka en kopp te och se om det kommer något på tv. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar