Portfolio

torsdag, maj 19, 2011

Aj aj aj

Aouch. Den senaste veckan har jag inte sovit tillräckligt pga. min otroligt obekväma säng. Min rygg värker. Tror nog att detta mest beror på att sängen är gammal och min rygg skulle behöva en hårdare säng....denna är för mjuk. Några veckor kvar så kan jag sova i min egen säng.
Borde säkert stretcha lite mer också!
Mina lediga stunder har jag använt till scrapbookande, fick färdigt fotoalbumet som jag ska ge till min värdfamilj, den blev riktigt bra. Det regnar inte just nu men det är grått.
Ska kanske möta mina vänner ikväll. Laura kom hem i söndags från Florida och vi mötte henne vid Canoe, det var hennes födelsedag. Det här veckoslutet blir konstigt, jag och Laura är de enda som kommer vara här. 5 st sticker till Canada över veckoslutet, Alicia ska till Boston och Sandra och Jenny ska fara på Ring Ball med riktiga NAVY KILLAR i Washington D.C!!! Så häftigt! Veckoslutet efter det kommer bli roligt, det är mitt sista lediga veckoslut och vi ska ha avskedsparty med Jenny/Lauras föddis fest...på lördag planerar vi att åka till Six Flags (stor nöjespark) och på söndag är det Jennys avskedsfest hos henne i Warren. Hon åker hem i början av juni....så konstigt!
Jaja, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar