Portfolio

lördag, maj 07, 2011

Sjätte maj

Biblioteket i Woodstock
The green
Lyxigaste hotellet att bo på här
Brighton på bakgården, plockar blommor
På kvällen for vi till Brighton´s konstutställning där flera av hennes fina verk var utställda.
Så stolt!
Barnen sprang upp och nerför kullarna..
Zach & Jackson, samma ställe där vi rännde med pulka för några månader sedan...
På kvällen åkte jag till Hanover för att önska lycka till åt Jenny som börjar sin travelmonth imorgon (hon sticker till Californien, så himla AVUNDSJUK!) och så åt jag den här fantastiska (och alltför stora) brownie/glass/saken. Jättegod var den!
Mötte upp Steffi och Cinthia vid Molly´s. 
Nu är både Laura och Jenny borta för några veckor....vad ska jag ta mig till...hahaha.
Nu ska jag sova, nukkumatti kallar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar