Portfolio

fredag, januari 06, 2012

Året var 2011 #1

Kom på att jag inte har gjort en sån här ännu...så vad hände 2011??

I januari bodde jag i Usa och min pojkvän kom och hälsade på mig...
Vi åkte till Boston för ett veckoslut.
Ronnie på Hardrock Café i Boston
Ronnie och George Washington.
I februari åkte jag och flickorna till Montréal, Kanada för att festa!
I mars åkte vi till en skidort i New Hampshire för att åka skidor och snowboarda. En kul dag!
Jag vet inte om det syns...jag lärde mig att åka snowboard förra vintern och ville visa vad jag kunde haha...
I April åkte jag och några kompisar på en kurs till Silver Bay i New York...våren var på väg.
Otroligt landskap.
I maj hade vi hejdå fest och det var lite ledsamt...
Juni kom och min sista vecka i usa spenderade jag med mina kusiner i Connecticut.
Var på Six Flags med Ingrid, Hanna och Matti.
Såhär såg de sista dagarna ut...låg på stranden i hettan, musik på och mat och dricka med. Det var underbart!

Stay tuned...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar