Portfolio

måndag, maj 21, 2012

YP1 Måndag


Första dagen på YP gick förvånansvärt bra. Lite problem hade jag med ena lödningen men det fixade sig när jag lödde i gaskammaren med större grejer, hehe. Jag hann med allt jag skulle göra idag + lite till som jag egentligen hade tänkt börja med imorgon....så det känns bra. Vädret var ju alldeles fantastiskt, vi svettades som grisar i verkstan...tyvärr var man alltför trött när skolan slutade kl 16.00 för att orka vara ute. Vanligtvis börjar vi 10:30 på måndagar men idag fick vi börja tidigare om vi ville....gissa vem som var där 08.15? 
Cyklade till skolan imorse (Ronnie for senare till skolan) och Ronnie märkte för nån timme sedan att jag har glömt cykeln vid skolan...bra Rebecka. Nå, den är låst. 
Det här blev ett flummigt inlägg....godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar