Portfolio

söndag, juli 22, 2012

Ledig dag

Idag är det min lediga dag och jag har huset helt för mig själv, resten av familjen åkte på en kort resa. Det är ganska skönt. Jag och Ronnie ska baka idag...får se hur det blir. Jag hade också tänkt städa...förlovningsfesten är ju på fredag. I brist på andra bilder har jag några från mitt jobb.
Det här skåpet har jag restaurerat och om jag bara skulle ha pengarna skulle jag genast köpa det, så otroligt fint skåp!
Jag har fått börja vara i butiken och det är både skrämmande och roligt. Skrämmande för att jag inte vet allt om alla möbler och ibland kan kunderna fråga svåra frågor, hehe. Igår sålde jag faktiskt en möbel! Jag var glad resten av dagen! Men det behövs nog övning för att jag ska bli en bra säljare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar