Portfolio

onsdag, november 28, 2012

FLUM

Jag funderar på att ändra håret lite grann...tänkte göra "kissi hååri" (som min pojkvän kallar det) så som jag hade när jag tog examen maj 2010. Måste bara se om jag har råd och om det finns någon passlig tid hos frissan....har ju bara måndagar ledigt, businesskvinna som jag är. Är det bara jag eller ser jag HELT annorlunda ut på första bilden? Smalare säkert, haha.
Började gå igenom massa gamla bilder från USA och nu vill jag resa tillbaka till Boston! Åh...jag kommer säkert vara tvungen att göra ett Boston inlägg nu. Bara för att det är min favorit storstad. Men då kommer jag sitta här framför datorn i flera timmar och sucka och längta. Fast jag egentligen borde ta en dusch och fara och sova. Nejnu blev det här ett flum inlägg. Men så går det när man är trött. (Fick fatta en Turmalin på praktiken idag...dyraste stenen som jag hittills har fattat! Det var kul!)

Ok, MÅSTE sova.

1 kommentar:

  1. Du är fin på alla bilder! Kanske du får tajmat in en frissatid nu m lite "klirr i kassan" :-)

    SvaraRadera