Portfolio

fredag, januari 11, 2013

Nattduksbord

Se vilka fina potatislådor vi fick hem idag! 10€/st betalade vi för dom...och det är ett bra pris av vad jag har sett vad som finns på marknaden. Jag har varit på jakt efter såna här sen i somras och tydligen så lönar det sig att ha tålamod! Vi köpte dom av en av Ronnies lärare på skolan...
Vi ska alltså ha dom som nattduksbord, stående. Vi ska sätta fötter under och sätta in en hylla.
Såhär ser sängen ut. Nu måste jag bestämma mig om jag ska måla lådorna, vita eller svarta? Eller låta bli att göra någonting? För jag vet inte hur det kommer se ut när vi sätter hyllan dit, om det inte är samma nyans som resten av lådan kanske det ser dumt ut? Iofs hade jag tänkt ha böcker där så hyllan syns inte så mycket.
Svart skulle kunna se ganska häftigt ut. Det skulle bilda en helhet. Ja, jag vet inte. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar