Portfolio

torsdag, januari 24, 2013

Torsdag

Hej bara.
Jag har haft en ganska dålig vecka...det mesta har bara skitit sig och känts jobbigt. (Kan yrkesprovet har något att göra med det? eeeh...). Ja, har börjat på mitt YP på praktiken.
Ni kanske har undrat varför jag inte bloggar något om vad jag gör på min praktikplats men jag får inte och det är ju helt förståeligt.
Ska iaf vara där ända tills april. Tar all praktik på en gång så är det fixat. Avslutas med att jag ska medverka på GSW (Gold, Silver, Watch) mässan som ordnas den 13-14 april i Helsingfors. Det ser jag fram emot!
Som ni säkert har förstått har jag långa dagar och är väldigt trött då jag kommer hem. Det är pussa på pojkvännen, laga mat och äta (beroende på vems tur det är förstås, hehe) spela lite, duscha och fara och sova. Det finns inte så mycket intressant att blogga om. Jag typ lever för veckosluten, haha.

Däremot har jag ju instagram....där uppdaterar jag lite oftare än här. Jag heter rebeckadahlvik där. Väldigt överraskande...

Låter som att jag är väldigt deppig just nu men jag är bara trött. Imorgon har jag ledigt från "jobbet" så det blir skola istället. Jag håller på med två olika ringar där och hoppas nån av dom blir klar imorgon så att jag kan visa er!

Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar