Portfolio

torsdag, april 11, 2013

I´m ready, hit me!


Idag har jag varit och köpt ordentliga skor och jag har beställt en matchande jacka. 
Jackan som jag beställde i höstas var alltför tight att springa i, jag vill ha en jacka som är lite mera luftig. Nu beställde jag en storlek större så hoppas den är bra! Tillsvidare får jag springa i Ronnies alltför stora (och otroligt fula) jacka. Men men. Tur att jag inte bryr mig! De hinner ju inte ändå se vem det är, då jag susar förbi på mina OTROLIGT bekväma skor. (Jag lovar, de är gjorda för mina fötter!) 

Hm...vad annat kan jag ha på mig som är turkost? 

1 kommentar:

  1. Suvi.dahlvik2luukku.com11 april 2013 kl. 22:34

    Hyvä, hyvä ja kenkät ovat oltava tosi hyvät, kun juoksee!
    Naurattaa, kun mulla turkoosin värinen tuulitakki ja just tänään aattelin ostaa takkiin sopivat, lenkkarit! Näemmä pidämme samoista sävyistä!

    SvaraRadera