Portfolio

söndag, maj 26, 2013

Coming Soon

Njuter av det sista veckoslutet i Ekenäs före sommarlovet med att lyssna på bra musik och pyssla med smycken. Ni kanske undrar om jag har glömt bort att jag har lovat att lotta ut ett smycke men det har jag inte. Nästa vecka händer det! Jag lottar ut bland de som kommenterade det här inlägget 
Jag har ännu inte bestämt mig vilket smycke jag ska lotta ut...ni får gärna önska något smycke men jag kan inte lova något, haha!

Om ni följer mig på instagram (rebeckadahlvik) så har ni sett smycken från Rain-serien som jag inte har visat här på bloggen. Lönar sig alltså att följa med :D
Smyckena nedan kommer att komma till salu senast på torsdag.
Mina älskade fräknar har återvänt!
Örhängen i silver med bergskristaller.
Armband med sötvattenspärlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar