Portfolio

måndag, maj 20, 2013

Sommarplaner

Efter en skitdag var det roligt att prata med mamma och pappa och planera sommaren!
Bara 9 skoldagar kvar och sen är jag ledig tills mitten av oktober! Otroligt men sant. 
Det blir nämligen Terjärv i sommar! Men den här gången ska vi inte bo hemma hos mina föräldrar (tack gode gud, tycker båda parterna) utan i en egen lägenhet med sjöutsikt! ;) Lyx!
Pappa har köpt en lägenhet i centrum av byn (downtown, u know) som han håller på och renoverar och sen ska hyra ut. Han har alltid något projekt på gång...haha.

Det jag såg fram emot jättemycket var att vi skulle ha en egen terrass....sen kom jag ihåg myggjävlena som älskar våran kära by. Åh. Där rök mina planer på att "sitta ute med kompisarna och dricka ett glas vitt vin och alla är uppklädda och fnittrar". Mmm....så är det ju på riktigt. Det är ju inte alls så att man halvligger i soffan med mjukisbyxorna på och slötittar på Friends....
Ja...haha vad jag är rolig.

Jag får ju spendera mera tid med mina vänner och familj! Kanske Daniela och jag kan planera bröllopet och dricka vin inomhus då?
Godbitar från förra sommaren...
Syrran blev student, jag och Ronnie förlovade oss...

3 kommentarer:

  1. ja vill å drick vin å planer bröllop! :D h. annapanna

    SvaraRadera