Portfolio

torsdag, juni 13, 2013

Inget sommarjobb

Dagarna bara flyger förbi fast jag inte har något sommarjobb. Mamma och pappa har hittat på massor med olika projekt åt mig som tur...igår t.ex var jag, pappa och lillabror och så skog. Idag har jag målat om två vedbänkar som mina föräldrar har i sin farstu. De har nyss bytt ytterdörren mot en gråblå dörr så nu målar jag om vedbänkarna i samma nyans! Dessutom klipper jag gräs och städar, tvättar fönster...etc. 
Kanske jag ska börja med städfirma? Nej tack. Ja, skulle nog vara roligt att ha ett sommarjobb men vad ska man göra då det inte finns jobb? 
Får leva fattigt den här sommaren...roligt då man har hyran på 500€ för lägenheten i Ekenäs att betala.
Så om någon har något jobb åt mig - stort eller litet - jag finns!
Några bilder från veckan...i måndags började jag och Ronnie en diet. Bye bye bröd och pasta!
Hittade gamla bilder när jag städade Danielas gamla rum.

Senare i veckan ska jag visa hur vi bor! Borde städa lite först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar