Portfolio

måndag, juni 03, 2013

RAIN

Puh! Äntligen får jag upp det här inlägget. Har suttit och redigerat bilder i över en timme.
Men nu får ni se vad jag har hållit på med om kvällarna. 

RAIN - smyckena består av ringar i silver, armband, örhängen och halsband. 
De flesta av smyckena finns endast i begränsat antal. Ringarna i silver kan jag göra fler av, om det finns behov...men först i höst då jag har tillgång till skolans verkstad. 

Om ni är intresserade av att köpa något, lämna en kommentar eller mejla mig på: rebeckadahlvik@gmail.com
Om ni bor långt borta från Terjärv och vill ha det skickat åt er så tillkommer ingen postavgift.
RAIN - 45€

Ringen är gjord i 925 silver. 
Jag har stämplat ordet RAIN på den. 

Örhängen - 20€/paret

Örhängeskrokarna är 925 silver, såsom länkarna och "tappen" genom pärlorna.
Jag har använt plast-, glas-, sten-, och sötvattenspärlor i dessa örhängen.
Ring - 40€

Ring i 925 silver, pärlan är limmad på en tapp som går genom kupan och är fastlödd i ringskenan.
Min personliga favorit!
Armband och halsband - 20€/st

Halsbanden har en kedja i 925 silver, halsbandet i nedra, högra hörnet är 38cm, passar alltså för barn.
Brickorna är i 925 silver och R står ju för "RAIN" och Rebecka. 
Jag tycker att sötvattenspärlor och silver passar jättebra ihop! 
Örhängen - 20€/paret

Örhängen i 925 silver och sten och glaspärlor. 
 Armband - 20€
Armband med fasetterade bergskristall-pärlor.
Namnbricka och lås i 925 silver.
Armband - 20€

Tvåradigt armband med glas och sötvattenspärlor.
OBS! Kedja inte silver.


Det var det! Vad tycker ni? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar