Portfolio

onsdag, juni 19, 2013

Trött men nöjd

Åh vad skönt! Satte mig just ner i fåtöljen med ett glas vitt vin och en ny bok. Om inte jag har svettat bort ett kilo idag så.... Jag har varit på språng sedan 9 imorse. Då gick jag hem till nabba för att få min morgonpromenad. På tal om "hemma". Just nu har jag 3 olika hem. Sommar-lägenheten här i Terjärv, vår kämppä i Ekenäs och mitt barndomshem. Vad skall man kalla vad?

Ialla fall...när jag kom fram blev det morgonmål och sedan klippte jag gräs ett par, tre timmar. Mat igen och sedan klippte jag färdigt. Tvättade fönster och åt middag med familjen. Sen började jag, Ronnie och pappa med projekt fixa-baksidan-vid-lägenheten.

Förra ägaren hade verkligen låtit ogräset växa, sisådär 1 meter högt. Roligt, riktigt roligt.
Ungefär 3 timmar senare var det någorlunda färdigt. Imorgon börjar vi kanske bygga terrassen.  Jipii!

Under arbetets gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar