Portfolio

måndag, juli 01, 2013

"perfekt karta över Londons tunnelbana..."

 Det har varit en fullspäckad vecka med mycket jobb, men jag har nog hunnit njuta också...
Jag började läsa Harry Potter serien - igen. 
( I love Dumbledore!) 
(Jag har tre födelsemärken på mitt högra knä som bildar en triangel...coincidence? 
Tänker på symbolen för dödsrelikerna...ok det är inget ärr men ändå! Nerd.)
Om man vill hitta samband så är det inte svårt...
 Fyndade ett par leggings och två vackra klänningar på rean. (Ska på bröllop och stor släktfest under kommande veckosluten). Spenderade tid med brorsan, reparerade ett armband jag gjorde till mamma för några år sedan.
Njöt ute i solen fotandes, gick igenom gamla foton, överraskade mina kusiners 
pappa/min fadder på 50års dagen.



Jag hade en riktigt bra vecka...fast det regnade och åskade en hel del! Hur var er vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar