Portfolio

måndag, augusti 12, 2013

Good Morning!

God morgon på er vackra varelser!
Vad konstigt det känns att vara här i Terjärv då de flesta börjar skolan den här veckan och jag bara....klipper gräs och fixar upp stolar. Min lillabror ska börja högstadiet imorgon (!!). 
Hoppas han trivs där. För mig så var högstadietiden de värsta åren i mitt liv, visste inte riktigt vem jag var eller någonting. Men min bror är en smart kille, antagligen smartast av oss tre. Hundra gånger mer allmänbildad än jag, haha. 

Vad var det jag skulle skriva egentligen? Just det. Håller som bäst på med att göra insta-collage så det kommer upp här snart. Dessutom har jag lite hemliga grejer på gång för min pojkvän fyller 22 imorgon!
Jag vågar inte skriva om det här, om han skulle råka klicka in sig hit, men det blir jätteroligt!

Ha en bra dag och lycka till om ni börjar skolan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar