Portfolio

måndag, september 16, 2013

I´m gonna make this week awesome!

Nu har vi varit hemma en vecka. Första nätterna sov jag dåligt men nu har min rygg vant sig vid vår säng igen. Förra veckan var en riktig slappar-vecka med för dålig mat, för lite motion och för mycket sittande framför datorn så har jag bestämt mig för att den här veckan ska bli mycket bättre! Eftersom jag inte börjar skolan före slutet av oktober är jag i princip ledig....men jag borde nog fara dit och jobba i verkstan så man kommer igång ordentligt. För kursen som jag sen börjar på 21 oktober är väldigt intensiv och jag går om den för ifjol blev jag helt stressad och fick inte ordentligt med hjälp och enligt min åsikt är den kursen alltför stressig. När jag blir färdig från den där skolan ska jag nog skriva ett och annat brev till gubbarna som styr och ställer. Kommunikationen funkar inte ALLS mellan någon. 

Ja, så jag kommer verkligen att behöva de här slappar veckorna för att sen ha en slutspurt fram till maj...
och sen? Sen är jag nog färdig med att studera för en lång tid framöver.
Jag vill förtjäna pengar. Så himla trött på att vara fattig och inte kunna spara till en resa. 
Jag har inte varit utomlands sen jag kom hem från USA 2011 (!?)

Nu låter jag ju riktigt jävla gnällig. Det jag egentligen skulle skriva var att jag är på jättebra humör för hittills idag har jag gått min promenad, städat hela klädskåpet och sorterat det som skall slängas/skänkas bort och fört upp grejer på vinden som har stått i hallen i en vecka. Bra jag! 

Ha en bra vecka och stay positive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar