Portfolio

onsdag, oktober 09, 2013

Bloggen 4 år!

Idag fyller bloggen 4 år! 
Eftersom jag är så sentimental har jag ju såklart gjort några collage...
Här är en snabb genomgång av mitt liv de senaste 4 åren om det är någon ny läsare här!
Jag startade bloggen när jag gick mitt sista år på slöjdskolan i Terjärv.
Det var en massa stress men jag träffade Ronnie, vi blev ett par och utan
honom hade jag aldrig fått färdigt skolan. 
Ni fick följa med mig till Usa där jag jobbade ett år som Au-pair, det modigaste jag gjort.
Ni såg både det bra och det dåliga. Jag kom hem med mycket mer självförtroende.
Jag skrev om den bästa sommaren någonsin, jag & Ronnie flyttade till Ekenäs för att studera.
Vi skaffade en supermysig lägenhet mitt i stan. Ronnie började studera till textilartesan och jag till guldsmed. 
Sommaren 2012 förlovade vi oss. På hösten fortsatte vi våra studier och våren 2013
blev Ronnie färdig med sina studier. Efter en sommar i Terjärv är vi nu tillbaka i Ekenäs för sista gången.
På våren blir jag förhoppningsvis färdig guldsmed och sedan bär flyttlasset av mot Jeppis. 
Så snaaaart är det dags att börja söka lägenhet. 

Någon som har följt min resa från början?
Jag hoppas ni fortsätter följa bloggen, jag tänker inte sluta blogga i första laget för det är så roligt!
Är det något ni gärna skulle se mer/mindre av? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar