Portfolio

torsdag, november 07, 2013

4 år med dig


Me and my soulmate.

Idag firar jag och Ronnie 4 år tillsammans. Jag är väldigt tacksam över att ha hittat en sådan fantastisk människa att dela mitt liv, mina drömmar, min framtid med. Jag kan ärligt säga att jag varje dag känner mig kär och älskad. Jag är en person som ser det vackra i små saker och njuter av livet - det är sant! 
Varje dag berättar jag för honom hur mycket jag älskar honom. Jag tar det inte för givet. 
Såklart är vi inte perfekta, jag kan vara riktigt bitchig och han kan vara jävligt irriterande :D 
Men det väger upp allt annat. Vi stöttar och inspirerar varandra, vi är båda konstnärligt lagda och vi brukar sitta och skissa tillsammans på olika idéer...en av våra drömmar är att ha en gemensam butik, smycken och kläder. Nu har han dock bytt bransch så vi får se. (Om vi dessutom ska bo i Terjärv tvivlar jag på att det skulle löna sig att ha en butik där...en webb-butik vore lämpligare). 

I alla fall, jag älskar dig Raven. 
Ni bara MÅSTE lyssna på låten. Helt otrolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar