Portfolio

onsdag, november 27, 2013

HAPPY

Putting on lipstick...

Jag är så GLAD! 
Imorgon får jag se älskling efter en vecka ifrån varandra. Jag har en bild i huvudet om hur det ska vara när vi ser varandra på perrongen, det ska snöa (obviously) och jag ska vara jättefin med perfekt hårsvall och inte alls svettig och ofräsch efter x antal timmar i ett tåg. Jag ska släppa mina väskor när jag ser honom och springa mot honom i snön med nätta steg och han ska snurra mig runt, runt och jag är superlätt. Samtidigt ska alla som fortfarande sitter i tåget titta på oss och sucka förnöjt och fälla en tår för det är så vackert och romantiskt. Jag förväntar mig alltså detta imorgon. Ingen press älskling. 

1 kommentar:

  1. .... åååh.... suck.... och en tår trillar.... så vackert och romantiskt! :D

    SvaraRadera