Portfolio

måndag, november 04, 2013

MONDAY


Jag sitter ännu i skolan och jobbar med en Power Point. Idag började vi treor "officiellt". Kursen som jag har haft de två senaste veckorna var ju en kurs som jag var tvungen att gå om men den är godkänd nu! På onsdag ska vi treor presentera en Power Point om våra praktikplatser och eftersom jag inte har någon Power Point hemma på datorn måste jag göra den här. Önskar jag kunde publicera bilder på vad jag gjorde på praktiken...vissa bilder är så fina! Men jag har lovat så istället får ni en bild på huset där jag gjorde praktiken. Så härlig vintrig bild, vill ha snö! Jag var helt säker på att det skulle snöa igår men istället började det regna och imorse blev jag dränkt under cykelturen till skolan.

Nu ska jag packa ihop mina saker och hoppa på cykeln. Ska via bibban och hämta två böcker jag reserverat. Caitlin Moran´s nyaste och Dan Browns nyaste! Lär bli mycket läsning den här veckan.
Jag ska berätta mera om kursen och en utställning som kommer ske  i December någon annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar