Portfolio

onsdag, januari 29, 2014

Black Widow

Äntligen är de färdiga!
Just nu kallar jag dem för "Black Widow" men det kan ändra. Detta var alltså yrkesprov 5 (ett kvar) och ett kundarbete. Som min kund hade jag en av lärarna på skolan som ville att jag skulle göra örhängen åt hennes 15åriga dotter. Kunden hade redan en idé om spindelörhängen så det var ganska lätt för mig att skissa fram en idé när jag hade ett klart koncept. 
De är verkligen inte så bra som de borde vara men det kanske inte ni ser. Får bara hoppas att kunden är nöjd och att jag blir godkänd. Det är allt jag bryr mig om just nu. Att bli godkänd. 
Jag måste också erkänna att det inte blir lätt att ge dem till kunden, jag har ju börjat tycka om dem så mycket! Och för att de var så jobbiga att göra orkar jag inte göra ett till par åt mig själv...

Imorgon ska vi göra våra power-point presentationer och på fredag är det dags för själva presentationen. 
Just den biten gillar jag inte, skulle vara ok med egna klassen men måste alla vara där och höra på? Haha.
Nästa vecka får jag höra min dom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar