Portfolio

tisdag, januari 07, 2014

Ekenäs




Mitt favoritträd...men det är ju så vackert där det står helt ensam! 
Kan inte låta bli att fota det varje gång jag går förbi.

I helgen promenerade vi runt stan och övade lite med kameran. Vilket skitväder det var!
Jag trodde att jag inte hade fått en enda bra bild för alla såg så gråa och trista ut så det var först nu på kvällen som jag började överföra dem till datorn och med lite redigering blev några av bilderna helt ok.
Hoppas snön kommer ännu den här veckan, jag behöver det!
Det var ganska jobbigt att gå till skolan i morse, regnväder + att jag hade sovit typ 4 timmar inatt...och då var jag i säng 11 men låg och vred och vände på mig hela natten. Det är säkert pga. de dåliga rutinerna man fått under jullovet.

Jaja, det blir nog bra, nu ska jag dricka en kopp té och sätta mig med favoritboken just nu - Under kupolen av Stephen King. Är snart halvvägs, den är mer än 1000 sidor så jag måste läsa fortare om jag ska vara ett steg före nu när tv-serien har börjat på tv. Varför har de ändrat så otroligt mycket förresten!? Folk som dör i boken överlever i serien, folk har barn i serien fast de inte har det i boken, bytt yrke osv...lite störande men kanske det är mer spännande på det här sättet. Ja, hejtå!

2 kommentarer: