Portfolio

onsdag, februari 05, 2014

Framtida hem?

Nu har vi (igen) hittat en lägenhet som verkar vara lite för bra för att vara sant.
En 2:a på 59 m2 + en varm källare på 54m2 (!?). Alltså allt som allt 113m2! För 690€/månad.
Dessutom bilhallsplats, balkong och bastu. OCH diskmaskin ^^,
Med källaren ser jag bara möjligheter,- en liten verkstad där jag kan göra smycken, hobbyrum, en skulle kunna smälla upp en hemmabio där....arbetsrum. Jag hittade den igår och vi ringde genast och såklart är det någon som redan har varit och kollat in den men ännu inte bestämt sig. Mäklaren skulle ringa tillbaka nästa vecka, så först då får vi veta om vi ens har möjlighet att gå och se den. Vi har nämligen planerat att åka norrut vecka 8 då jag har sportlov och vi har redan bokat in ett par visningar. Det kommer bli så kul!

Som sagt, jag tror någon annan hinner före men det är helt förståeligt - det där källarutrymmet är ju ett stort plus! Man kan ju ändå hoppas...om inte så försöker jag bara tänka att det inte var "meant to be". 
Något som passar oss bättre finns säkert någonstans. 
För priset är ju ganska saftigt - men inte helt omöjligt...

Ja, det är sånt här jag håller på med på kvällarna. Tittar på lägenheter och drömmer. Om någon planerar på att flytta till Ekenäs blir ju vår lägenhet ledig i juni. En etta på 45m2 (men med två skilda rum + kök), ni kan se bilder från lägenheten under kategorin "Lägenheten" längst till höger här på bloggen ------->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar