Portfolio

lördag, februari 01, 2014

FRIDAY NIGHT

Efterfest hos oss igår. Gustaf rockade dansgolvet!

Efter att jag kom hem igår från skolan började jag och Ronnie med en storstädning av lägenheten. 
Ronnie ville till och med moppa köksgolvet (!). Nio-tiden kom Ida & Gustaf över och vi var en stund här före vi gick (i snöstormen) några hundra meter bort till Rådhuskällaren. Jättemysig liten pub. 
Där mötte vi upp andra guldsmeds-studeranden och trivdes där flera timmar. 
Sen kom någon på den briljanta idén att ha efterfest hos oss och när vi kom ut var det typ 15cm snö och värsta snöstormen. Jag hade lust att slänga mig på marken och göra snöänglar men som tur avstod jag.

För tillfället har vi inga grannar. En dog, en flyttade in på ålderdomshem (det är vad vi tror iaf...) och för några månader sen blev en annan vräkt. Så vi har hela huset för oss själva. Därför blev det till någon dansfest resten av natten och vi hade jättekul. Än en gång bevisat att spontant är bäst. + jag mår prima idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar