Portfolio

måndag, mars 24, 2014

Back in the day...

Hittade en bildmapp på datorn från 2007. Ganska intressant att se bilder från då både jag och Ronnie var hjälpledare på skriftskollägret. Hittade till och med bilden ovan då jag sitter i Ronnies famn (inzoomad bild, lämnade bort personerna i förgrunden, tror inte att de skulle ha blivit alltför glada av att se sig själva här). Om någon då skulle ha sagt till mig att "hördu, du sitter i din blivande mans famn just nu" skulle jag nog ha skrattat...det älskar jag med livet. Det är inte förutsägbart, det är kul att inte veta vad som händer till näst. Precis som jag, just nu, inte har en jäkla aning om vad jag vill göra efter min examen tror jag det löser sig. Det gör det alltid. Kanske jag startar den där webshopen jag drömmer om, eller går den där inredningslinjen jag gått och tänkt på eller jobbar med något helt annat ett år eller två. Vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar