Portfolio

söndag, mars 09, 2014

STORMIGT

Stormigt men soligt idag.

Hej på er. Jag vet inte vad det är men på senaste tiden (typ en månad) har jag ingen motivation till någonting.
Skolan känns jättejobbig, inget är roligt och saker bara skiter sig. Ok, emaljeringen var faktiskt rolig. Så rolig att jag stannade kvar efter att vi slutade...men alla andra uppgifter känns så onödiga...och svåra.
Studietrött skulle en kunna kalla det. Vädret hjälper ju inte direkt heller. Men vi får hoppas på att våren kommer tidigt i år! Jag kommer definitivt behöva ett mellanår efter detta. Hjälper ju kanske inte heller att jag går och tänker på flytten så mycket och längtar efter den.
Om mindre än 1 månad börjar sista perioden och med den - slutarbetet. Jag har en bra form som jag gillar och redan har gjort en proto på. Men det är bara EN idé och jag borde ha flera....
Jag ska försöka göra nästa vecka bättre. 

Jag tycker jag ändå är bra på att se det vackra i livet...så ibland måste jag också få ha en tid då jag är lite nere. Det är ju inte så att jag är deprimerad, jag bara saknar motivation för tillfället!
Ha det bra, alla ni! Ikväll tänkte jag och Ronnie se Catching Fire, har inte sett den ännu konstigt nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar