Portfolio

torsdag, mars 27, 2014

Tea-time

Godkväll på er!
Här sitter jag i soffan med en kopp te och ska se ett avsnitt av Bron (skitbra serie!) före sängen kallar.
Imorgon är det äntligen fredag och då kommer min gode vän Anna och Set på besök över veckoslutet! Ska bli kul!

Det är bara en vecka kvar tills sista perioden börjar, = slutarbete. Stressen har jag nog redan varit påverkad av, tyvärr.
Men jag känner mig lite lättare i sinnet efter idag. Vi hade en träff med vår lärare i grupp och vi fick alla berätta om våra idéer och så fick vi feedback.
Min nyaste idé är något helt annat än det jag tidigare visade. Mer om det en annan gång.

Två bilder får ni iaf, de emaljerade örhängena har jag gjort den här veckan och skissen har att göra med slutarbetet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar