Portfolio

måndag, april 28, 2014

Bildbomb

Vilken rolig resa jag hade! 
På lördag eftermiddag åkte jag, Gustaf och Ida till Helsingfors. Vi sov över hos Idas brorsa som bodde ganska centralt. Det blev mycket promenerande och sightseeing. Det är flera år sedan jag sist promenerade runt i Hesa. På kvällen åt vi pizza på Puttes pizza (helt ok men inget att skryta med) och sen blev det brädspel hela kvällen lång vilket var jättekul! Ronnie hatar ju brädspel så jag var i sjunde himlen. 
Afrikas stjärna, Cluedo och Pictionary spelade vi. 
Jag tycker brädspel är underskattade, när vi flyttar till Jeppis ska jag ordna spelkvällar!
Who´s with me!?
På söndag hängde vi lite på stan och sen for vi till galleriet vi ska ha vår slutarbets-utställning på.
Där träffade vi vår lärare, en annan klasskompis och så planerade vi hur vi ska ställa ut våra smycken osv.
För mig blev det inte mycket shoppande, förutom 3 böcker från Akademiska bokhandelns fyndhörna + Carin Gerhardsens nyaste deckare!

Ett dygn räckte dock riktigt bra i huvudstaden. 
Nu ska jag njuta av min sista månad i Ekenäs! Tänk, bara en månad kvar. Iiiik!
So much to do, so little time.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar